At the playground- dobble and flashcards

Trudno w to uwierzyć, ale przed wakacjami (dokładniej w kwietniu) stuknął dokładnie rok od momentu, w którym zdecydowałam się założyć bloga i dzielić z wami pomysłami na zajęcia. Nie miałam wtedy niestety czasu na "świętowanie". Dzisiaj natomiast postanowiłam uczcić rocznicę istnienia mojej szkoły językowej English On Fleek, dzieląc się przy okazji z wami materiałami, nad którymi pracowałam jeszcze w zeszłym roku szkolnym.



Pracując na give me five 1 postanowiłam opracować temat "at the playground", który na pewno przyda się nauczycielom dzieci przedszkolnych, ale również pierwszoklasistów.
W tym wpisie znajdziecie karty obrazkowe wraz z podpisami oraz dobble. Mam nadzieję, że temat i materiały przypadną wam do gustu i będę mogła podzielić się z wami również innymi ćwiczeniami z tego tematu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 English on fleek , Blogger