Zaimki - pakiet materiałów

 Zaimki to temat, który zawsze sprawia problem moim uczniom, zarówno na początku nauki, jak i na późniejszych etapach edukacji. Większość osób zakuwa je na pamięć metodą - zakuć, zdać i niestety zapomnieć. Ważne jest przećwiczenie zaimków w pełnym kontekście, na wielu przykładach, tak żeby uczniom łatwiej było zrozumieć ich użycie.
Ta myśl przyświecała mi kiedy tworzyłam zestaw własnych materiałów na takie zajęcia tematyczne. Wszystkie przetestowałam już wielokrotnie i wreszcie postanowiłam podzielić się z Wami efektami mojej pracy.
Pierwszy zestaw materiałów z obrazkami i gotowymi zdaniami do uzupełnienia wykorzystuję zawsze jako podłogową grę planszową, dlatego w pliku umieściłam również karty START FINISH MISS A TURN I ROLL AGAIN.
Drugi zestaw z obrazkami i osobami najlepiej posłuży jako zestaw plansz do gry w kółko i krzyżyk lub kaboom jeśli dobierzecie dodatkowe plansze z bombami. Uczniowie do planszy I i obrazka z telefonem powinni stworzyć zdanie THIS IS MY PHONE.
Ostatni zestaw kart pracy to krótkie historyjki do uzupełnienia zaimkami, dzięki czemu uczniowie zobaczą jak używać tego zagadnienia gramatycznego w szerszym kontekście. ENJOY!

Koniecznie dajcie mi znać jak materiały sprawdziły się u Was :)!!!




Zaimki - flashcards

Karty pracy- zaimki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 English on fleek , Blogger